تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 
 
 
 

 

عضو هیات رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت جواد جهانگیرزاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۱۵ آذر)، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

این تذکرات به شرح زیر است:

نوروزی نماینده علی‌‌آباد به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح مزرعه کتول علی‌آباد کتول و به وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون جلوگیری از افزایش قیمت‌ کالاها تذکر داد.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت خواستار توضیح وزیر نفت در خصوص علت عدم اجرای بند ۳.۱۰ قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور در خصوص گازکشی مدارس شد و به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در تأمین دارو به ویژه داروی بیماری‌های خاص و به وزیر دادگستری پیرامون تسریع در صدور اسناد زمین‌های روستایی تذکر داد.

بزرگواری نماینده کهگیلویه به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص جلوگیری از پخش فیلم موهن علیه پیامبر (ص) در فروشگاه‌های رایانه‌ای تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون تسریع در حل مشکلات مهندسان ناظر کشاورزی و افزایش قیمت تضمینی خرید چای و به وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور نظارت در اسناد و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص تسریع در حل مشکل دارندگان مدارک‌ معادل دانشگاهی، به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص جلوگیری از تملک کارخانجات توسط بانک‌ها، به وزیر نفت پیرامون تسریع در گازرسانی به شهرستان‌های استان ایلام، به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در حل مشکلات معلمان حق‌التدریس و به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در خصوص تسریع در حل مشکلات کارکنان رسمی کارگری تذکر داد.

عالی نماینده زابل خواستار توضیح وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص علت تعطیلی اکثریت بازارچه‌های مشترک مرزی و حمایت و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی منطقه سیستان شد.

کاشانی نماینده زاهدان به وزیر کشور در خصوص عدم رعایت عدالت و توجه شایسته‌سالارانه در انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان تذکر داد.

قاضی‌پور نماینده ارومیه به رئیس جمهور پیرامون تسریع در اجرای مصوبات سفرهای استانی هیئت وزیران به آذربایجان غربی تذکر داد.

قاضی‌پور و جهانگیرزاده نمایندگان ارومیه به وزیر نیرو پیرامون تسریع در بارور کردن ابرها در حوزه دریاچه ارومیه تذکر دادند.

قاضی‌پور و اکبریان نمایندگان ارومیه و کرج به وزیر امور اقتصادی و دارایی پیرامون تسریع در صادرات محصولات کشاورزی به ویژه شمال غرب کشور و به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در توزیع کود شیمیایی به کشاورزان تذکر داد.

پیرمؤذن، پزشکیان و حسینی نمایندگان اردبیل، تبریز و قائم‌شهر به رئیس جمهور پیرامون عمل به وظایف قانونی دولت در خصوص رفع آلودگی هوای کلانشهرها تذکر دادند.

علی‌پور، حسینی و پیرمؤذن نمایندگان قائم‌شهر و اردبیل به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در پرداخت سرانه مدارس تذکر دادند.

جعفری و سلیمی نمایندگان بجنورد و محلات خواستار توضیح وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص علت تأخیر در انتقال پول توسط کارت‌خوان‌ها شدند.

حیدری طیب و حسینی نمایندگان کرمانشاه به وزیر اطلاعات پیرامون برخورد غیرقانونی رئیس اداره اطلاعات شهرستان با یکی از شهروندان استان شدند.

اینانلو و سبحانی‌نیا نمایندگان میاندوآب و نیشابور به رئیس جمهور پیرامون رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استانی طرح‌های مهر ماندگار تذکر دادند.

احمدی نماینده دیر به رئیس جمهور پیرامون صدور دستور برقراری حق فوق‌العاده بدی آب و هوا در استان بوشهر تذکر داد.

جعفرزاده نماینده رشت به وزرای کشور، صنعت، معدن و تجارت پیرامون جلوگیری از خروج کالاهای اساسی از مرز آستارا، به وزیر راه و شهرسازی پیرامون اتخاذ تدابیر لازم به منظور کاهش تصادفات برون شهری در استان گیلان، به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی پیرامون جلوگیری از صید غیرقانونی ماهیان در محدوده پارک ملی منطقه کیسون آستانه اشرفیه و به وزرای کشور و نفت پیرامون مدیریت ناکارآمد فرماندار رشت در انجام وظایف قانونی و تسریع در جمع‌آوری خطوط لوله قدیمی اشتغال مواد نفتی به شمال در منطقه جمال‌آباد لوشان تذکر داد.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر ورزش و امور جوانان پیرامون ارائه گزارش غلط از سوی مسئولان استان خوزستان در خصوص تکمیل ورزشگاه شهید جهان‌آرا و به رئیس جمهور پیرامون ضرورت تغییر مدیران ارشد استان خوزستان تذکر داد.

بیگی اینانلو نماینده میاندوآب به رئیس جمهور پیرامون اتخاذ تدابیر لازم به منظور حل مشکل بیکاری جوانان تحصیل‌کرده تذکر داد.

پورابراهیمی نماینده کرمان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در اجرای بند ۵۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور و انتقال صندوق حمایت از بازنشستگی کارکنان فولاد، به وزیر کشور پیرامون جلوگیری از اشتغال افراد بیگانه به منظور ایجاد اشتغال برای هموطنان، به وزیر دادگستری در خصوص تسریع در تشکیل جلسات دادسرا در خصوص زمین‌های واگذار شده به واحدهای صنعتی، به وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای طرح‌های احداث مسکن مهر در استان کرمان، به وزیر نیرو در خصوص اتخاذ تدابیر لازم به منظور تأمین آب کشاورزی استان کرمان و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی استان کرمان تذکر داد.

احمدی نماینده نوشهر به وزیر کشور پیرامون تسریع در تاسیس بخشداری صلاح‌الدین تذکر داد.

قائد رحمت نماینده دورود به وزیر ورزش و امور جوانان پیرامون تسریع در پرداخت حقوق پیمانکاران طرح احداث ورزشگاه تختی دورود، به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در احداث و بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی شهرستان دورود، به وزیر کشور در خصوص تأمین امکانات و اعتبارات لازم به منظور ارتقای نیروی انسانی شهرستان دورود و ازنا، به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون تسریع در احداث و بهره‌برداری از ساختمان‌های اداری و مجتمع‌های فرهنگی شهرستان‌های دورود و ازنا و به وزیر راه و شهرسازی پیرامون تسریع در اجرای طرح احداث جاده‌های شهری و روستایی دورود و ازنا تذکر داد.

صلاحی نماینده تفرش به وزیر نیرو پیرامون جلوگیری از انتقال شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری و به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در پرداخت سرانه دانش‌آموزی و تأمین اعتبارات طرح‌های مرتبط با توسعه و تجهیز مدارس آشتیان و فراهان تذکر داد.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به کارگران توسط بانک رفاه کارگران تذکر دادند.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه، تهران و سبزوار به وزیر جهاد کشاورزی پیرامون تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به کشاورزان بر اساس قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور تذکر دادند.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه، تهران و سبزوار به وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیرامون تسریع در احداث بیمارستان تأمین اجتماعی شهر ری تذکر دادند.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه، تهران و سبزوار به وزیر نیرو در خصوص تسریع در بتن‌ریزی کانال‌های سنتی شهرستان ارومیه تذکر دادند.

جهانگیرزاده، قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌فر نمایندگان ارومیه، تهران و سبزوار به وزرای کشور و راه و شهرسازی پیرامون اقدام لازم به منظور جلوگیری از مرگ و میر ناشی از تصادفات در جاده‌های آذربایجان غربی تذکر دادند.

قاضی‌پور، محجوب و سبحانی‌نیا نمایندگان ارومیه، تهران و نیشابور به وزرای کشور و جهاد کشاورزی به منظور جلوگیری از صادرات غیرقانونی دام زنده تذکر دادند.

شوهانی نماینده ایلام خواستار توضیح وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی به کشاورزان شهرستان مهران شد و خواستار توضیح وزیر امور اقتصادی و دارایی پیرامون علت عدم پرداخت تسهیلات وام توسط بانک‌های عامل استان ایلام شد.

گروسی نماینده شهریار به وزیر بهداشت در خصوص تسریع در پرداخت اعتبارات طرح‌های احداث بیمارستان‌های شهریار، قدس و ملارد تذکر داد.

طبیب‌زاده نوری نماینده تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسریع در حل مشکلات کارگران شرکت نساجی مازندران تذکر داد و خواستار توضیح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص علت شرکت مدیران سینماهای کشور در جشنواره فیلم تونس شد.

پشنگ نماینده خاش به وزیر کشور در خصوص مدیریت ناکارآمد استانداری سیستان و بلوچستان تذکر داد.

ندیمی و سبحانی‌نیا نمایندگان لاهیجان و سبزوار خواستار توضیح وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص علت عدم پرداخت تسهیلات بانکی به بخش‌های کشاورزی و صنعت شدند.

کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اقدام لازم به منظور تولید محصولات ارگانیک کشاورزی تذکر داد.

یحیی‌زاده و سبحانی‌نیا نمایندگان میبد و نیشابور به رئیس جمهور در خصوص تسریع در ارائه لایحه بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور تذکردادند.

یحیی‌زاده نماینده میبد به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در اجرای قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش دبستانی و به وزیر کشور پیرامون جلوگیری از انجام تبلیغات زود هنگام ریاست جمهوری تذکر داد.

کارخانه‌ای و سبحانی‌نیا نمایندگان همدان و نیشابور به وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاها تذکر دادند.

قادرمرزی نماینده قروه به وزیر آموزش و پرورش پیرامون تسریع در تأمین اعتبار مدارس شهرستان‌های قروه و دهگلان تذکر داد.

امامی نماینده گرگان به وزیر بهداشت در خصوص بیمه تکیملی جانبازان برای تهیه داروهای مورد نیازشان تذکر داد.

سید هادی حسینی نماینده قائم‌شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص عدم پرداخت یارانه خوراک دام به گوسفندداران و دام گوشتی تذکر داد.

سامری نماینده خرمشهر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم پرداخت اعتبارات از سوی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور تکمیل پروژه پل راه آهن خرمشهر و تعطیلی این پروژه تذکر داد.

سید هادی حسینی نماینده قائم‌شهر به وزیر بهداشت در خصوص عدم توجه به مشکلات درمانی منطقه سوادکوه، قائم‌شهر و جویبار و به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر به عنوان تنها بیمارستان دولتی شهرستان تذکر داد.

هاشمی نخل ابراهیمی نماینده میناب به وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در خصوص جلوگیری از کاهش محصولات کشاورزی تذکر داد.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص لزوم کنترل افزایش بی‌رویه قیمت کالاها به ویژه لوازم خانگی، به رئیس جمهور در خصوص توجه به مشکلات ناشی از آلودگی هوا و پیگیری و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی، به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص پیگیری کاهش انگیزه‌های تولید و و تغییر کاربری اراضی، به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص پیگیری علل افزایش تجمع کارگری در مقابل مجلس، به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص علت عدم حذف کنکور سراسری با وجود پایان فرصت قانونی، به وزرای نفت، راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی در خصوص حل مشکلات صنعت هوایی کل کشور و پیگیری کاهش حداکثری سفرهای هوایی در حوزه گردشگری و کارآفرینی، به وزیر ورزش و امور جوانان در خصوص پیگیری حوائج اساسی جوانان در حوزه اشتغال و به وزرای نفت و نیرو در خصوص تمهید برنامه به منظور کاهش مصرف خانگی آب، برق و گاز خانگی تذکر داد.

خضری نماینده پیرانشهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص پاسخگویی صریح برای حادثه جانسوز آتش‌سوزی مدرسه دخترانه پیرانشهر در اثر استفاده از بخاری‌های نفتی تذکر داد.

جمیری نماینده بوشهر به وزیر بهداشت در خصوص اصرار در عدم صدور مجوز لازم به منظور دایر کردن داروخانه به هلال احمر استان بوشهر تذکر داد.

چاردولی نماینده ملایر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم توجه به مشکلات بی‌آبی کشاورزان و عدم تخصیص اعتبارات لازم به منظور اصلاح، تعمیر و لایروبی قنوات با توجه به ۶۶۰ رشته قنوات شهرستان ملایر تذکر داد.

بشیری و فتاحی نمایندگان پاکدشت و شهربابک به وزیر آموزش و پرورش در خصوص تسریع در پرداخت سرانه واحدهای آموزشی کشور تذکر دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:12 | نویسنده : میثم اله وردی |